Nejde export videa u Pinnacle Studio. Software při exportu zamrzne? Nenašli jste žádné řešení a support prodejce Vám nepomohl? Hledáte pomoc na diskuzích a stejně jako já jste nic nenašli? Myslím, že ten samý problém může nastat u každého, kdo tento software pro střih videa zakoupil. Já tento problém řešil se supportem přímo u Corel Draw. Vím, co je příčinou tohoto problému a mám řešení i pro Vás. Kupte si jiný software nebo se smiřte s každoročním zakoupením upgrade.
Nejde export Pinnacle Studio Ultimate 20 (Corel Draw)
Vše bylo celkem bezproblémové. Tento software na střih videa jsem koupil především z toho důvodu, že se neřadí mezi ty předražené, kde je nutné platit každý rok/měsíc nějaký nový poplatek. Na začátku zaplatíte jednorázovou investici a Pinnacle by měl fungovat aspoň x-let, než úplně technologicky vyprchá. Nebo do té doby, dokud bude stačit Vám. Byl jsem s tímto software spokojen, zvláště z pohledu cena/výkon. Pak ale přišlo „ale“ v podobě problémů s exportem. Vytvořil jsem si projekt, udělal veškeré změny na videu a chtěl jej sestříhané exportovat. Bohužel, nešlo to.
300x export bez problémů | Stop ve 30% exportu pro jakýkoliv formát
Export jsem bez problémů provedl cirka 300 krát. Vždy bez problémů. Najednou z ničeho nic nejde export v jakémkoliv mnou zvoleném formátu. Zastavil se vždy na 30% (viz obrázek). Nezáleželo na tom, jak složitý střih či úpravy ve videu byly. Prostě se export sekl ve 30%. Bylo mi jasné, že se nejedná o problém, který se týká minimální doporučené konfigurace software mého PC. Již jsem přeci exportoval mnoho sestříhaných videí v minulosti. Příčina musela být jiná – to jsem si dobře uvědomoval.
Po kliknutí nejde export | Pinnacle zamrzl úplně
Pro jistotu jsem zformátoval PC a znovu nainstaloval Pinnacle. Situace se změnila v tom, že mi export již nešel vůbec – viz obrázek. Nezbývalo mi nic jiného, než to začít řešit se supportem výrobce – tedy s Corel Draw. Moje angličtina sice není nijak excelentní, ale na komunikaci mi to stačí 😉
Kontakt supportu | 3 dny a 3 sessions
Kontaktoval jsem support společnosti Pinnacle. První, co mi bylo nabídnuto, byl upgrade na vyšší verzi Pinnacle Studio 21. To mě pobavilo. Doufal jsem, že mi to nabízejí zadarmo kvůli mým problémům s tímto software. Ne ne, prý ať si koupím upgrade a budu to mít bez problémů.
Nenechal jsem se ukecat a pokračoval v komunikaci se supportem. Stačí si dát do vyhledávače „Corel Draw, support“ a bez problémů se dostanete na stejné stránky. Komunikace v angličtině. Důležité je říci, že jsou zvyklí i na lámanou angličtinu.
Hned ze začátku jsem se s nimi domluvil na čas – že mohu od 18.00 – 20.00 (napsal jsem jim 6 pm – 8 pm CET), a požádal jsem je také, jestli by se mi mohli připojit na moji plochu a podívat se sami. Řešit něco přes e-maily nemá smysl. Měli jsme nakonec s jedním pánem 3 sessions (dýchánky). Při 3. dýchánku jsme to vyřešili, ale ne úplně – podle mých představ. Chtěl jsem software v takovém stavu – jako na začátku po zakoupení. Do tohoto stavu jsem se již nikdy nedostal.
Dle mého názoru
Upřímně řečeno, dle mého názoru, tento postup, je postup společnosti poskytující tento software Pinnacle. Jedná se o strategii. Po cirka roce užívání Vámi zakoupeného software dojde k jakoby „ustřihnutí“ podpory. Najednou Vám něco nepůjde. Něco, co Vám běžně šlo. Mě nešel export. Tato změna naskočí ve chvíli, kdy třeba windows nainstaluje nové aktualizace a nebo ve chvíli, kdy přeinstalujete Pinnacle z nějakého důvodu.
Mám více zpětných vazeb, že se tomu tak děje. Nevidím v tom náhodu, ale spíše strategii firmy. Mnoho společností v dnešní době přešlo od jednorázové platby za software k měsíčnímu placení paušálu. Díky tomu společnosti vydělají na zákaznících podstatně více. Společnost Pinnacle sice nešla tímto směrem, ale dle mého názoru postupuje ještě postupem horším. Na první pohled se tváří jako levný software, ve skutečnosti Vás donutí nakupovat každý rok ten samý software. Tiše Vám něco vypne a vy si pak musíte koupit upgrade nebo si se softwarem již nepohrajete. Toto je realita.
Doporučení
Kupte si jiný software a na Pinnacle zapomeňte. Nebo se smiřte s tím, že cirka každý rok budete kupovat nový upgrade. Na druhou stranu, proč ne. Pinnacle i tak bude patřit mezi levnější software s funkcemi, které využijete rádi. Nebo můžete zkusit kontaktovat support a pokusit se s nimi domluvit. Mě to sice vyšlo, ale některé funkce mi stejně nešly tak, jak při zakoupení. Takže jsem to s tímto software vzdal. Rád znám podmínky užití dopředu. Nikdo mi při nákupu neříkal, že má software 1 roční podporu, která pak bude „ustřihnuta“.
Poslední aktualizace dne: 03. 03. 2019.
Další články z kategorie Počítač:
Jak kvalitní je google překladač aneb musíme zůstat pořád ve střehu
SEO Audit webových stránek | Platforma SEMRUSH | Zadarmo
Affiliate spolupráce | Co to je? | K čemu to je? | Výhody
Grafický editor zdarma | Online software
Jak vytvořit sitemapu webu?